POLITICA DE RETUR
Va informam ca aveți dreptul de a returna produsele achiziționate de la S.C. Rifco Trading SRL, la adresa : Strada Cetului, Nr.55, comuna Bradu, județul Argeș, email: office@rifco.ro, fără a preciza motivele returnării. Spre exemplu, returnarea poate interveni in cazul in care considerați ca produsele nu sunt conforme cu specificațiile de pe pagina de internet, produsele prezinta deteriorări sau produsele au fost livrate greșit (fără a respecta comanda efectuata).
Perioada de returnare
Perioada de returnare este de 14 zile începând cu ziua in care dumneavoastră sau persoana indicata de dumneavoastră a recepționat produsele comandate.
Exercitarea dreptului de a returna
In cazul in care doriți sa returnați produse, este necesar ca in perioada menționata mai sus sa ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele, utilizând o declarație neechivoca, de exemplu, e-mail. In acest scop, puteți folosi modelul de retragere alăturat (anexa 1). De asemenea, puteți completa si transmite electronic la adresa office@rifco.ro , formularul standard de retragere sau orice alta declarație neechivoca. Daca folosiți aceasta opțiune, va vom transmite prin e-mail confirmarea de primire a cererii de returnare.
Va rugam sa expediați produsele sau sa ni le înmânați direct la adresa: Strada Cetului, Nr.489 Bis, comuna Bradu, județul Argeș, însoțite obligatoriu de factura fiscală și bonul fiscal aferent, fără întârzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat returnarea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Consecințele returnării
Daca alegeți sa returnați produsele, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastră nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele.
In cazul in care ne expediați produsele, va informam ca va trebui sa suportați costul returnării produselor.
In cazul returnării complete (inclusiv in situația refuzului de recepție a comenzii sau a imposibilității de livrare) a produselor costul transportului achitat de client va fi rambursat. In cazul unei returnări parțiale costul transportului efectuat nu va fi rambursat fiind costul transportului produselor recepționate si acceptate de dumneavoastră.
In cazul returnării sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultata din manipularea acestora.
Va informam ca ne rezervam posibilitatea a amâna rambursarea pana la momentul la care primim produsele sau pana la momentul la care ne-ați furnizat dovada ca ați trimis către noi produsele ce fac obiectul returnării.
In măsura in care ne-ați indicat un cont bancar vom efectua rambursarea folosind acest cont bancar fără a va percepe comisioane pentru aceasta rambursare. In ipoteza in care nu este posibila folosirea contului bancar va vom contacta pentru a agrea metoda de rambursare.
Varianta alternativă
Produsele noastre sunt ambalate și protejate corespunzător pentru a ajunge la destinație în stare perfectă.Totuși, în anumite situații se poate întâmpla sa avem produse deteriorate din cauze multiple.În acest caz va trebui să intocmiți un proces verbal cu firma de curierat, unde se va specifica produsul sau produsele deteriorate.De asemenea o fotografie cu procesul verbal si produsele deteriorate si cele intacte, trimise pe adresa de email office@rifco.ro, insoțite de comandă.
În acest caz, noi vă recomandăm să recepționați comanda, iar noi vom înlocui produsele deteriorate cu altele identice și veți primi o altă expediție fără costuri suplimentare, în timpul cel mai scurt posibil.De asemenea veți fi contactat în vederea stabilirii datei de livrare.